lørdag den 19. september 2015

Ny blog ser dagens lys...

En ny blog skydes i gang. Men hvorfor dog det? Hvad er det jeg vil med endnu en blog?
Hvorfor er Master i IKT og læring ikke foreneligt med min anden blog specialundervisningikt.blogspot.dk?

Svaret skal bla. findes i, at jeg på MIL er mere undersøgende og undrende end jeg normalt vis er på bloggen. Min anden blog er mere faktuel og henvender sig til lærere og pædagoger, der arbejder i specialundervisningen og ønsker inspiration til hvordan man kan anvende IKT. På MIL rumsterer hvorfor spørgsmålet konstant rundt i hovedet på mig. Det er langt vanskeligere at besvare og derfor kræver det også en mere ydmyg tilgang.

Måske har du ikke den store ide om, hvad den vidtgående specialundervisning dækker over.
Det er et område, som jeg ynder ikke at definere. Man kommer let til at skele til diagnoser eller fortælle om alt det som børnene ikke kan.

I stedet kan du se denne film og danne dig et lille indtryk af, hvad det er for et sted.


Jeg håber at bloggen vil inspirere dig til at kommentere undervejs. Hvis ikke dør den sikkert hurtigt igen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Du er mere end velkommen til at kommentere på indhold og dele ud af din viden - sharing is caring ;)